Veletrhu se zúčastnilo 60 registrovaných studentských týmů ze Slovenska, Česka, Rakouska, Belgie, Rumunska, Bulharska. Naše  MUBanka v silné konkurenci získala 3. místo v Kahoot kvízech díky našemu skvělému studentovi Davidovi Farkašovi a 4. místo v nejprestižnější soutěži 90 s ve výtahu v angličtině díky studentům Miroslavu Navrátilovi a Filipu Hejnému. Na realizaci spolupracovala další naši studenti, kteří nás skvěle reprezentovali – po dlouhé době jsme vysílali z našeho pracoviště banky na Jarově a živě vysílali naší soutěžní prezentaci v podání Terezy Šprunglové a Barbory Fedorkové.

Záznam soutěžní prezentace bohužel nemáme, ale podívejte se na jejich aktuální video prezentaci:

 

Tradiční partnerem veletrhu byla Metropolitní univerzita Praha, o.p.s., která společně s naší MUBankou připravila speciální veletržní soutěž „O nejlepší obchodní leták veletrhu roku 2022“, více informací zde.

Součástí veletržního programu byly zajímavé veletržní příspěvky MUP, které jsme připravili pro účastníky veletrhu ve spolupráci s ANTRE, pořadatelskou firmou veletrhu.

Metropolitní univerzita Praha, o.p.s., partner veletrhu a Metropolitní univerzitní banka, a.s. vyhlásily pro účastníky veletrhu soutěž „O NEJLEPŠÍ OBCHODNÍ LETÁK VELETRHU  ROKU 2022“ s cílem podpořit a následně ohodnotit nejlepší obchodní leták – nabídku fiktivní firmy tematicky zaměřenou na Velikonoce.

Výsledky soutěže o nejlepší obchodní leták.
Všechny obchodní letáky jsou zveřejněny zde.

Předmětem hodnocení obchodního letáku byla tato hodnotící kritéria:

  • grafická stránka letáku,
  • originalita a zapůsobení na zákazníka,
  • obsah (tematické zaměření nabídky) a úplnost informací,
  • přesvědčivost,
  • celkový dojem.

Ceny pro vítěze: firmy na 1. až 3. místě obdržely zajímavé věcné ceny a pohár od Metropolitní univerzity Praha a Metropolitní univerzitní banky.